opc_loader

Producten

  • Ik heb een klacht!

Het spijt ons dat een artikel, de webshop of onze service niet aan je eisen voldoet. Neem direct even contact op met onze klantenservice, dan overleggen we samen hoe dit het best opgelost kan worden. Doorgaans kunnen we dezelfde dag tot een oplossing komen, maar als dit langer duurt zullen we er uiterlijk binnen 14 dagen op terugkomen. Wanneer een klacht niet door ons opgelost kan worden, kun je een geschil indienen bij de website van de geschillencommissie: www.sgc.nl.
Je hebt tot 14 dagen na ontvangst van de bestelling de tijd om deze te controleren op eventuele defecten en juistheid. Na deze periode is de koop gesloten.

 

  • Ik twijfel over de maat.

Wanneer wij merken dat een artikel afwijkend valt qua maat, proberen we dat zo duidelijk mogelijk aan te geven bij de artikelomschrijving. Wil je graagb zekerheid, stuur dan even een mailtje naar onze klantenservice met het artikelnummer erin vermeld, dan kunnen wij het artikel voor je opmeten en kun je met meer zekerheid bestellen.

 

  • Ik heb een vraag over een artikel.

Twijfel niet en neem direct contact op met onze klantenservice, wij beantwoorden graag je vragen. Stuur je een mailtje via ons mailformulier, dan krijg je doorgaans dezelfde werkdag nog een reactie.

 

  • Hebben jullie de maat die ik wil nog op voorraad?

De voorraad op de website is gekoppeld aan de échte voorraad in ons magazijn dus wanneer de door jou gewenste maat niet meer beschikbaar is op de website betekent dit dat deze momenteel niet meer te bestellen is. Het kan echter zijn dat het artikel weer beschikbaar komt. 

 

  • Heb ik 100% garantie dat alle artikelen leverbaar zijn?

De artikelselectie op de site is 'live' en is gekoppeld aan wat er op voorraad ligt in ons magazijn. Helaas kan het wel eens gebeuren dat een artikel toch niet leverbaar blijkt. Wij nemen in dat geval zo snel mogelijk contact met je op en bieden je de mogelijkheid om een ander artikel of andere maat uit te kiezen of kosteloos het artikel of de gehele bestelling te annuleren. Uiteraard doen wij er alles aan om een dergelijke situatie te voorkomen!

 

  • Wat is de garantietermijn?

Ondanks dat onze leveranciers en wij alles in het werk stellen om te zorgen dat je helemaal tevreden bent over de door jou bestelde artikelen, kan het helaas voorkomen dat een artikel een defect vertoont.

Het is goed om te weten dat, vanaf het moment dat je de bestelling hebt ontvangen, je garantie op de kleding hebt, mits deze op de juiste wijze is gebruikt. Vertoont een artikel binnen deze termijn een gebrek, neem dan direct even contact op met onze klantenservice, dan kijken we samen hoe dit het best opgelost kan worden.

Dus wanneer het product binnen deze wettelijke garantietermijn niet voldoet aan wat je er van mag verwachten, zullen wij zorgen voor herstel of vervanging (indien redelijkerwijs mogelijk) of lossen we het op een andere manier op, zolang beide partijen tevreden zijn.

 

Betalen

  • Hoe kan ik betalen?

Betalen is mogelijk via:

  • iDEAL

  • Overboeking

  • MasterCard of VISA

  • MisterCash (België)

Betalingen gaan via de betaalkassa van Pay.nl. Dit betrouwbare en SSL-beveiligde kassasysteem voldoet aan de hoogste veiligheidsnorm voor betalingsverkeer (PCI-DSS).

 

  • Volgens mij is de betaling niet correct verlopen?

Wanneer de betaling niet goed is afgerond, kun je de link gebruiken in het bevestigingsmailtje van de bestelling. Via deze link kom je weer in de betaalkassa om de betaling alsnog af te ronden. Werkt de link niet, neem dan even contact op met onze klantenservice om de betaling te herstellen.

 

Retourneren

  • Ik wil graag een artikel ruilen of retourneren.

Geen enkel probleem! Ben je niet 100% tevreden, dan kun je binnen 14 dagen ná ontvangst van de bestelling aangeven dat je één (of meerdere) artikel(en) wilt terugsturen en heb je vervolgens 14 dagen de tijd om dit te doen.
Indien je een account hebt kun je online naar jouw retourpagina via 'Mijn account -> Mijn bestellingen -> Artikelen retourneren'. Bovendien vind je (met of zonder account) in de verzendbevestigingsmail van je bestelling een link die naar jouw persoonlijke retourpagina leidt, op deze pagina kun je aangeven welke artikelen je terug wilt sturen. Nadat je de selectie hebt bevestigd, krijg je een retournummer welke je kunt noteren op de ruil-/retourbon. Hierna kun je een nieuwe bestelling plaatsen en bij stap 3 van het bestelproces aangeven dat je dit wilt verrekenen met de openstaande retourzending.

Kom je er niet uit, dan kun je even contact opnemen met onze klantenservice.

Houd bij het terugsturen rekening met het volgende:

  • Zorg dat je je retourzending binnen 14 dagen ná ontvangst van je bestelling aanmeldt als retour (daarna heb je 14 dagen de tijd om het terug te sturen;

  • De artikelen moeten in de originele staat teruggestuurd worden, dus inclusief aangehecht artikelkaartje (tenzij deze voor het beoordelen van het artikel in de weg zitten). Zorg er ook voor dat het geheel deugelijk verpakt is zodat het niet kan beschadigen tijdens het transport. Indien het product is beschadigd, dan kunnen we er kosten voor in rekening brengen.

  • De onkosten voor het terugsturen zijn voor je eigen rekening. Wanneer je een artikel omruilt voor iets anders, sturen wij de nieuwe order kosteloos naar je toe.


Tip!
Als het artikel dat je terug wilt sturen in een envelop of platte verpakking past, kun je dit met briefpost terugsturen. Dit scheelt qua kosten, maar houd er rekening mee dat het dan niet traceerbaar is, in tegenstelling tot pakketpost. PostNL rekent € 6,95 voor pakketpost.

Retouradres:

Kloffie’s & zo
Noorderweg 2
7681CB Vroomshoop

Terug te storten bedragen worden zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen na het aanmelden van je retourzending (of herroepen van je bestelling) naar je teruggestort of op de factuur verrekend bij achteraf betalen (wij mogen wachten met terugbetalen totdat de artikelen retour zijn ontvangen). Retourneer je de hele bestelling, dan storten wij de aankoopwaarde inclusief de bezorgkosten terug.
Terugstortingen worden altijd uitgevoerd op dezelfde wijze als waarmee de order door jou is betaald.

 

  • Ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen.

Dat is heel vervelend, onze excuses hiervoor! Neem direct even contact op met onze klantenservice zodat we dit kunnen rechtzetten.

 

Sparen en korting

  • Kan ik een Kloffie’s & Zo cadeaubon kopen?

  • Ik heb een échte, fysieke cadeaubon gekregen. Hoe kan ik deze gebruiken?

  • Kan ik meerdere kortingscodes tegelijk gebruiken?

 

Bestellen

  • Hoe kan ik bestellen?

Bestellen is eigenlijk heel simpel. Via de verschillende navigatie- en filteropties kom je op de artikelpagina’s terecht en de artikelen kun je vervolgens in je shopping bag plaatsen (de verkoopprijzen op de artikelpagina's zijn inclusief BTW). Ben je klaar om de bestelling af te ronden, dan klik je rechtsboven op je 'shopping bag'. Je krijgt nu een overzicht van de artikelen die je hebt geselecteerd en via de knop ‘ik wil graag afrekenen’ begint het bestel- en betaalproces. Deze bestaat uit de volgende vier stappen:

1) Het opgeven van de noodzakelijke gegevens, door wel of niet in te loggen;
2) Het invullen van maximaal één kortingscode of waardebon, en de mogelijkheid om gebruik te maken van de cadeauservice;
3) Nu krijg je een overzicht van de bestelling en wordt de voorraad voor de laatste keer gecheckt. Eventuele wijzigingen kun je nu nog aanbrengen. Ook kun je nu een opmerking plaatsen en aangeven op welke wijze je wilt betalen;
4) De bestelling is nu definitief en bij ons binnengekomen, hartelijk dank daarvoor!

Je gaat nu naar de betaalkassa om de betaling af te ronden. Stuit je hierbij op een probleem, laat het ons dan direct even weten via telefoon of e-mail.

 

  • Ik wilde mijn bestelling afronden maar een artikel is opeens niet meer leverbaar?

Het spijt ons dat het niet is gelukt om je bestelling volledig af te ronden. De artikelselectie op de site is 'live' en is gekoppeld aan wat er op voorraad ligt in ons magazijn. Wanneer je een artikel in je shopping bag plaatst, betekent dit niet dat het voor je is gereserveerd. Totdat je het bestelproces hebt afgerond, is het dus mogelijk dat iemand anders het artikel bestelt, zelfs als het nog in jouw shopping bag is. Is dat het geval, dan krijg je tijdens het bestellen een melding dat het artikel niet langer voorradig is.

 

  • Is mijn bestelling goed doorgekomen?

Wanneer je het bestelproces volledig hebt doorlopen, wordt er automatisch een bevestiging van de bestelling per mail naar je verzonden. Wanneer je deze na een half uur nog niet hebt ontvangen, neem dan even contact op met onze klantenservice, dan kunnen we kijken waar het is misgegaan.

 

  • Kan ik artikelen bijbestellen/bestellingen samen versturen?

Wanneer je nog geen mailtje hebt ontvangen dat je bestelling is verstuurd, is het meestal nog mogelijk om wijzigingen aan te brengen in de order, óf deze even apart te houden zodat er een tweede order aan toegevoegd kan worden.

Wij proberen de betaalde bestellingen zo snel mogelijk te versturen, dus wanneer je iets wilt wijzigen in de order neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

 

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

Indien de bestelling nog niet is verzonden, is het geen enkel probleem om de bestelling te annuleren. Zelfs als deze al betaald is (en dus nog niet verzonden), is het mogelijk de bestelling te annuleren. Wij storten dan het volledige bedrag zo snel mogelijk aan je terug.

 

  • Wat houdt de cadeauservice in?

Wil je een vriend(in), familielid of collega verrassen met leuke baby- of kinderkleding of een cadeaubon van Kloffie’s & zo? Kies dan tijdens het bestelproces bij stap 2 voor de cadeauservice. Wij zorgen ervoor dat de artikelen feestelijk worden ingepakt, met ruimte voor een persoonlijke boodschap aan de ontvanger. Je kunt de bestelling desgewenst laten bezorgen bij de ontvanger óf op je eigen adres zodat je het zelf, ingepakt en wel, cadeau kunt geven.

 

  • Ik woon buiten Nederland en wil bestellen, is dat mogelijk?

Dat is geen probleem! Op dit moment ondersteunen wij de volgende bezorglanden: België, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Groot-Brittannië, Ierland, Italië, Luxemburg, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Spanje en Zweden. Woon je in een ander land, dan kun je even contact opnemen met onze klantenservice zodat wij kunnen bekijken of het mogelijk is om een bestelling naar je te versturen en tegen welke verzendkosten.

De verzending naar het buitenland is altijd traceerbaar en de verantwoording van de verzending ligt bij Kloffie’s & zo. De levertijd naar het buitenland is circa 2-6 werkdagen.

 

  • I don't live in Holland but want to place an order, is that possible?

Sure, no problem! We support shipment to the following countries: Belgium, Denmark, Germany, Finland, Greece, Great Brittain, Ireland, Italy, Luxembourg, Norway, Austria, Portugal, Spain and Sweden. If you live in another country than those mentioned above you should contact our customer service to dicuss the possiblites and costs of shipment. 

An International shipment always has a track-and-trace code en the responsibility of the shipping lies with Kloffie's & Zo.
 

  • Bestellen met of zonder account?

Om een bestelling te plaatsen is het uiteraard niet verplicht om een account aan te maken. Doe je dit wel, dan profiteer je van de volgende voordelen:

  • Persoonlijke gegevens zoals naam en adres worden automatisch ingevuld door in te loggen en zo versnel je het bestelproces.

  • Je kunt de status van je bestelling(en) bijhouden.

 

Bezorgen

  • Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn € 4,95, ongeacht het aantal artikelen, en vanaf €79.00 is het gratis Dit geldt voor Nederland . Voor de kosten van verzending naar overige landen kun je het beste even vóór het bestellen contact opnemen met onze klantenservice.

 

  • Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Wij streven ernaar om alle bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 zijn geplaatst én betaald, dezelfde dag nog te versturen. Heb je ’s avonds of tijdens het weekend een bestelling geplaatst, dan wordt deze de eerstvolgende werkdag in behandeling genomen en verstuurd.
Wij versturen je bestelling binnen Nederland met PostNL en wanneer dat is gebeurd krijg je van ons een verzendbevestiging met alvast een track&trace-link. Zo kun je na 22:00 op de dag van verzending je bestelling volgen en heb je duidelijk zicht op de afleverroute.
Bestellingen die naar het buitenland verzonden worden hebben een levertijd van circa 2-6 werkdagen. Ook deze bestellingen kun je traceren via de link in de verzendbevestigingsmail..

 

Privacy

  • Wat gebeurt er met mijn gegevens?

De gevraagde persoonlijke gegevens worden opgenomen in het klantenbestand van Kloffie’s & zo en worden voornamelijk gebruikt voor het uitvoeren van de overeenkomst/bestelling, en het voeren van een verantwoord klantenbeheer, risicobeheer en eventuele marketingdoeleinden.

Je gegevens zullen nooit aan derden worden verstrekt of verkocht. Je hebt altijd recht op inzage en correctie van je gegevens in ons bestand. Uiteraard kun je de gegevens zelf in je account wijzigen, of neem even contact op met onze klantenservice.

 

Overig

  • Wie is Kloffie’s & Zo ?

  • Ik heb een suggestie!

Zie je een fout op de website of heb je ideeën om de site prettiger te maken? Neem dan direct contact met ons op en laat het ons weten! Feedback van onze klanten wordt door ons zeer gewaardeerd, dus schroom niet en laat je horen.

 

  • Hoe blijf ik op de hoogte van het Kloffie’s & zo nieuws?

Dit kan op verschillende manieren. Door je in te schrijven voor onze nieuwsbrief, brengen we je één keer per week helemaal op de hoogte van de nieuwste artikelen en weet je direct wat voor acties er lopen en wanneer de uitverkoop begint. Daarnaast vinden wij het leuk als je ons ‘liked’ op Facebook. Via die kanalen brengen wij je ook op de hoogte van aanbiedingen, nieuws en acties!

 

  • Mijn vraag is niet beantwoord of ik twijfel.

Staat het antwoord op je vraag niet bij de veelgestelde vragen, neem dan gerust even contact op met onze klantenservice. Je kunt ons mailen via het mailformulier, wij beantwoorden doorgaans tijdens kantoortijden binnen enkele uren. Bellen kan ook, wij zijn bereikbaar op werkdagen van 9:00 tot 17:00 op 0546-647271